Arzu_54 [bilinmeyen] evet ya 130 ken yaptırmadım bende şimdi çıkmış yine, yıkanınca falan zarar görüyor mu
Rabiakk Deryadgm evet ama çok güzel ben set olarak değşl de bi kaç parça yaptırıcam o şekilde de yaptırabilirsiniz 😊
Cansu_ertem Arzu_54 uniqon.com da 160 lira şuan orda yaptırdım. Henüz gelmedi ama yorumlarından çok memnun olan olduğu için aldım
Rabss34 Bende Instagramdan süslü emzikler sayfasından tulum eldiven şapka siparişi verdim, 65 TL kizlar bilginiz olsun.
inciiim [bilinmeyen] canım ben esen.nakışatölyesi var oraya yaptırdım çok beğendim çok da memnun kaldım ilgi alaka 👌🏻