Mervexx3535 Nesizade05 acıyor diyenlere asla inanma derim 😇 bende hep burada okudum ve herkez cok acıyor yazmıştı korka korka gittim hatta sezaryan mi olsam diye fikirlerim değişmeye başlamıştı ama çatı muayenesini anlamadım bile emin ol eşin ile birlikte olurken daha cok canin yaniyodur sen tahmin et iste ne kadar acıdığinı 😊 kasma kendini korkma hic canim
iremss N22 ben tam 1 haftada toparlandım, baş ağrısı yaşadığım için. Baş ağrısı yaşamazsanız daha kolay toparlanılır, benim gebeliğim boyunca baş ağrısı geçmişim vardı herkes yaşayacak diye bir şey yok tabi ki