Nmtsfa Bizde 16+4 günlüğüz ☺️ Bugün sağ tarafra göbeğimin altında üst üste tekme hissettim sanki minik bi hareketti 🥰
Nuranne96 Gizem424242 ilk hareketlerini 12.haftamda ilk tekmesini de 24.hafta da hissettim çok güzel bir duygu🙏
Gizem424242 Nuranne96 aaa cok erken hissetmissin canim o zmn bnde mi hissettim ki ya bilemedim ki 13+3 teyim bnde pit pit biseyler oldu ama ben gaz diye dusundum bilmiyorum senin ilk gebeligin mi canim
gokcecan Gizem424242 ben 16.haftada gaz sandım ama baktım ki 17.haftada devam ediyor gaz olamaz 😂😂😂şimdi 20yiz pıtır pıtır yürüyo sanki aşk kuşum
Mutter Gizemito tam olarak senin haftanda söylediğin gibi oluyodu yok değildir diyodum ama o hareketmiş🙂🥰. 27 oldum baya artıkbu titremeden tekmeye geçti 😇
Gizemito Mutter Yani şey hani elektriklenme gibi oluyodu biraz hafif can yakıcı 🤭 Ama saniyelik bir durum anlam veremedim hatta 🙊 Umarım oğluşumdur 🐣
Ececem 18+0 de bir hareket hissettim böyle kalp atışı gibi daha hızlı ve ard arda ama 3 gün geçti tekrar olmadı. Bebek miydi değil miydi bilemiyorum
Nuranne96 Gizem424242 ilk gebeliğim canım ilk zamanlar kıvılcımlar şimdi tekmelerle yer buldu çok güzel bir duygu Allah herkese nasip etsin 🙏😂
Kubrayy Sedaulcayo o damar atması.bebek hareketi öyle sürekli olmuyo arada minik pıt pıtlar gibi oluyor yada içinizde bişey kayıyor gibi oluyor
UrasEgeninannesi Gizem424242 19+3 gibi hissetmeye başladım. Güçlü bişey hissetmiyorsunuz zaten. Kelebek sanki karnımın bir ucundan bir ucuna uçuşuyomuş gibi oluyordu.😊 22+5 iz şimdi çok şükür daha kuvvetleniyor gün geçtikçe. Daha da güçlenecekler inşallah tabiki :)