Gizem424242 Bebeğinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız ve ilk neler hissettiniz?
Gizemito Gizem424242 Ben dün bir şeyler hissettim ama bebek hareketi miydi bilmiyorum 🤭 Hafif titreme gibi göbeğimin sol tarafında ilk gebeliğim 17+2 haftalığız 🌸 İnşallah oğluşumun hareketidir 🥰
suzan_26 Gizem424242 16 haftalıkken hissettim içimde bir baloncuk patlar gibi oldu çok değişikti bir o kadarda mutlu edici🤰
Pamukkiz Gizem424242 ben 17. Haftada içten gıdıklanma ya da göbek üstünde karınca gezermiş gibi hissettim daha sonraki hafta 18 ken minnak tekme hissettim göbeğimin altında 😊
Gizem424242 Gizemito inşallah canım biz daha 13+3 haftalığız benimde ilk gebeliğim sanki bende hissettim ama emin değilim bebeğimmidir ki senin kesin oğluşundur canim benim daha erken ama bilmiyorum bu haftalarda hisseden varmidir ki
Mutter Gizemito tam olarak senin haftanda söylediğin gibi oluyodu yok değildir diyodum ama o hareketmiş🙂🥰. 27 oldum baya artıkbu titremeden tekmeye geçti 😇
Sedaulcayo Bende 17 haftaligim elimi karnimin üstüne koyunca damar atiyomus gibi hissediyorum ilk hamileligim acaba bebek hareketi midir?
Kubrayy Sedaulcayo o damar atması.bebek hareketi öyle sürekli olmuyo arada minik pıt pıtlar gibi oluyor yada içinizde bişey kayıyor gibi oluyor
Mdelaaal Ben 16 haftalıkken yavaştan hissediyordum şimdi 22+4 deyiz maşşaşh iyi hissediyorum kimi zaman kıpır kıpır kimi zaman durgun ☺️
suzan_26 Gizem424242 Ah çok güzel birşey şu an 37+3 üm o hareket ettikçe karnımın şekli değişiyor böyle çok güzel birşey ya anlatılmaz yaşanır dedikleri bu olsa gerek sürekli hareket etsin istiyorsun muhteşem tarifi olmayan bir duygu 🤰💕
Pamukkiz Gizem424242 daha erken canım senin 16 dan sonra derler genelde ama sonrasında da hareketini hissetmeyince hep stres korku oluyor 🤭
Gizem424242 suzan_26 eminim öylediiir canim biz daha miniğiz 13+3 inşallah bnde bir an once hissederim çok istiyorum Rabbim sağ salim kucaginiza almayi nasip etsin inşallah canim