kbrasnturk Baharmert elinizi göbeğinizin üzerine koyun bebeğinize bu 3 isimle sesle nin hangisini beğenirse ona tekme atar
Kurbagaannesi Baharmert kuzum dünya çok güzel ama çok koydular aynı şekilde lina da aşırı var bebeğim
Aygul01 Baharmert kizim olursa ilerde nefes ismide seçeneklerimin arasında. Güzel zarif anlamlı geliyor bana 🌸
Fatma8988 Lina liva lidya bunlardan artık bütün cocuklar bide mili serisi var mira mina diye… Karar sizin tabi ama bence ilkokulda sınıf arkadaşlarının yarısı bu isimli olacak ona göre verin derim.