Kubrasnyrt Baharmert üçüde cok guzel isim canim hayal i biraz daha sevdim aralarinda :) rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah 🤗
Fts2020 Baharmert nefes cok güzel bende kızm olursa düşünürm demiştim eşim hayır nefesim derler kızıma falan demişti😂😂
Baharmert Fts2020 nefes ismini annem istiyor 1 sene önce 14 yaşında kardeşim vefat etti o benim nefesim olsun diyor :)
Baharmert akovalardan içime hepsi siniyor ama nefes ismi daha manevi değer taşıyor annemden dolayı :)
Deletedmom262 Baharmert benim kızımda lina♥️ ama isimlerin hepsi cok guzel. Kucuk kagitlara yazip kura cekin bence😍
Ruviiseem Baharmert kuzenim eşine hep nefesim derdi telefonunda da tanıştığı günden beri öyle kayıtlıydı şimdi bi kızları oldu adı nefes 🌸 o kadar güzel uslu akıllı bi bebek ki anlatamam 🥰