Baby17 benim ablam bi tane elektrikli pompa almış bebek için elden ele geziyor kullanan olmadı, bi ablam çalışıyordu o arada bi süt saklamak için kullandı.hastanede sütün gelmezse zaten pompaları var sağıyorlarmış. Annem “sütün fazla olursa gögsünü ağrıtır o zaman sağıp rahatlarsın”dedi. O da malum değil.Bende aldım ama çok gerekli olduğunu sanmıyorum