Dilara_slm [bilinmeyen] daha çok yeni bir hafta bile olmadı her hafta kontrol edilecek artık iki gün sonra kontrolüm var havuç suyu içiyorum iki bardak kontrolde anlaşılacak artıp artmadığı
Tubao Dilara_slm bende kültür aldırmıştım ama suyla ilgili bisey demedi doktor. İnşallah hemen toparlarsiniz
Wonderanne Hashasim2020 benim de 25lerde oldu doktira dedim her şey normal görünüyor gebelik ilerledikçe akıntılar sivilasir dedi ama yine de turnusollu ped verdi aynı şekilde olursa koy dedi de olmadı çok 29+1 olduk cuma kontrolümüz var
Gl1456 Hashasim2020 bende de ıslaklık olmuştu bi ara. Yeşil sarı ve kötü kokulu akıntım da oluyordu doktor mantar dedi fitil kullandım geçti çok şükür