Kuzular 16+4 üm normalde hep beyaz/sarı akıntım var 2 gündür ortası beyaz kenarı çamaşır ıslatan (idrar yapmış gibi) akıntı oluyor. Aynı şey geçen ay bugünlerde doktordan gelince olmuştu o zaman herşey yolundaydı. Yarın randevum var ama yine de tedirgin oldum bu haftalarda başına böyle birşey gelen var mı