Atiyeee yaptırman konusunda ısrar ediyorum illa kötü bşr şry çıkacak ya da çıkmayacak boşuna yaptırmamayım şeklinde düşünme. Kendimden örnek vereyim ilk bebeğimde yaptırmıştım çok şükür hiç bir sorun cıkmadı. İkinci bebeğimde de acaba yaptırsam mı nasıl olsa Bi şry Çıkmaz ( neye göre böyle düşündüysem sanki gizli güçlerim var da) eşimin de ısrarıyla yaptırdım bebeğimin sağ böbreğinin kistlerle dolu oldugunu ve çalışır durumda olmadıgını dpgımdan sonra gerekirse ameliyatla diger böbreğe de zarar vermesin diye alınabileceğini ögrendim. Takip edildiği hastane beni bu şartlarda kabul edemeyeceğini söyledi ve yaklaşık 5 hastaneye gittikten sonra hepsi beni Zeynep kamile yönlendirdi. Yakşalık 22. Haftadan beri 2 haftalık düzenli kontrolüm var perinatoloji bölümünde suanda 37 olduk haftaya dogum başlatılacak ameliyat ekibi nefroloji uzmanı cocuk cerrahisi cocuk ürolohisi ve cocuk doktoru benden haberdar şekilde bekleyecek..