Bence kesinlikle yapılması gerekli. Sadece bebek sağlığı için değil anne sağlığı için de. Ben yaptırdım 20. Haftamda plasentam rahimime yapışık çıktı, çarşamba günü 2. Yaptıracağım 32 haftalık oldum. Sezaryen anında nasıl müdahale edileceğini bu ultrasonum belirleyecek.