Merhabalar arkadaşlar. 9 haftadan sesleniyorum mide bulantım yok denecek kadar az göğüs hassasiyetim azaldı sadece halsizlik ve uykusuzluk yaşıyorum. İlk gebeliğim böyle olanlar var mi ? İyi bi durum ama ben endişeleniyorum. Bebeği merak ediyorum. Ama doktora 11. Hfta gidicez