Berfoss21 evet canım seni yanıltmiyim arkadasım devlete gidiyordu 11 de doktoru henüz erken cok kücük 14 16 da bakarız demis ama ben özele gidiyordum sanki özeller rica etsen daha erken bakıyor gibi,11 de sormustum bi bakiyim bacak arası düz mü cıkıntı varmı demisti vardı hatta bana da göstermisti 🙈 ama kendini cok hazırlama bidahakinde tam söyliyim demisti 14 de tam erkek dedi. Ama arkadasım 14 de kücük henüz belli degil düz sanki bacak arası demis sonra yine öyle söylemis 16 17 de kız demis habire belli degil göremedim vs diyince kız oluyomus genelde gec ögrenilen ama erkekte cıkıntı cıktıgı icin erken belli oluyo tabi ikiside bacakları acıksa kapatmamıssa🤗