36 haftalık hamileyim canım söyle diyim sana, tarama testlerini yaptırmadım doktorumla beraber karar verdik bebegimi engelli çıksada , Allahın izniyle aldırmayacagım icin yaptırmadım cünkü olumsuz olup ögrensemde bi tedavisi yok down un ve hergünün artık o duygu düsüncelerle gecerek hamilelik zehir olacak iyice duygusallık aglamak vs, haaa detaylı organ taramasını yaptırdım tabiki onun haftası gelince,cünkü o ayrı bebegin organlarına bakılıyor ve tedavi gerekiyorsa karında veya dogunca hemen uygulanıyor ne yapman gerektigini biliyor oluyosun, yani sen tarama testlerini engelli olup olmadıgı testler yaptırmasanda ,detaylı organ taramasını kesin yaptır derim, ayrıca bi akrabamız tarama testi yaptırdı yüzde seksen down sendromlu dendi aylarca agladı üzüldü ama dogdu bebek saglıklı sonuc nasıl olmussa yanlıs cıkmıs onca üzüntü bosa, başka bi arkadasım ise tarama testi yüzde doksan saglıklı dendi dogdu bebek down😔🙏🏻Rabbim yardım etsin .böyle sonuclarda var yanlıs cıkan. Hertürlü aldırmayacaksan eger Rabbim e bırak hic yaptırma derim haa olumsuz cıkınca aldırmak isteyeceksen takdir senin. Rabbim hepimize saglıklı evlatlar nasip etsin uzun oldu hakkınızı helal edin🙏🏻