damlanne UZUME 34+5 çatı agrısı rahim agrısı vardı dün bugün geçti şükür darısı sana doktorunla konuş canım geçmiyorsa ntsye baglayabilir.
Melisaqwe UZUME qızlar mən 33 hefteni tamamaladiq . Amma mende heç bir ağrı olmur arada uşaq hereket edende iynə batma kimi ağrım olur oda coox qısa başqa heç bir yerim ağrımır yungulem
Elifcek UZUME 33+3 ikizlerimi bekliyorum bende . Çatı ve rahim ağrısı için yaklaşık 1.5 aydır her gün 4 bin adım yürüyüş yapıyorum çok şükür hafifledi yürüyüş yaparak ağrılardan kurtuldum ben ☺️ Hem gece de rahat uyumamı sağlıyor
UZUME damlanne o kadar da dinleniyorum ama bakalim önümüzdeki hafta randevum var nstye o zaman bağlayacak
Oezy_01 Aynen ağrılar var malesef. Valla çatı ağrısını çözebilmiş değilim bel ağrısı kasık ağrısı var gece de rahat uyuyamıyoz. Az kaldı diyip kendimi motive ediyorum napayım. 😄
Invisible-33 35+6 yım ve dün gece resmen hiç uyumadım diyebilirim hem ağrılarımdan hem de tuvalete gitmekten 🤨 artık çok yoruldum 😐
angel4545 Ben bugün 34 e girdim sadece bazen sırtım çok agriyo bide idrara gitmek başka hiç akıntım yok o.kadqr temizlikle uğraşıyorum bel ağrısı olmuyo şimdi okuyunca acaba bu iyi mi kötü mü.bilemedim
elifaydinn angel4545 34+6 yım benimde hiç bel ağrım yok canım Çatı ağrım da yok sadece 5 dk da bir tuvalete gidiyorum bu çocuk hiç gelmeyecekmiş gibi 😂😂
zhraaaa 34+4’üm. kasiklarimda agri değil ama acayip bi kramp var ve çok zorluyor bu beni.oturup kalkarken yatakta dönerken çok zorlanıyorum🤦🏻♀️ bir de ödemden sanirim ellerim sisti bileklerim çok agriyor. agrisindan uyuyamıyorum. bu ay en zor ay olacak sanırım.
Sasuke 32+5 deyiz. Midem beni benden almaya başladı. 😞 göğüs kafesim ağrıyor benim daha çok. Bir de ayağa kalktığımda bacaklarım kasıklarım ağrıyor, yürüyünce geçiyor.
angel4545 elifaydinn ah o tuvalet hiç sormayın ama nazar degdirdim kendime az temizlik yaptım kasıklarım ağrıdı çatı ağrısı mi onu da bilmiyorum nasıl bişey 😄
Senemgltkn UZUME bizde 33+2deyiz. Bel ağrısı sırt ağrısı çok yaşıyorum. Özellikle ayakta durduğum zaman belim oturduğum zamanda sırtım kopuyor sanki. Hep uzanmak istiyorum 🤦🏼♀️ Vajinal kaşıntım da var hemde aşırı derece de hem acıyo hemde çok kaşınıyor. Var mı yaşayan 🤦🏼♀️