Kızlar 29+5 olduk ama bebeğim bir türlü yüzünü bize göstermiyor her hastaneye gittiğimizde hep heyecanlı bir şekilde diyorum bu sefer görücem inşallah ama elleriyle yüzünü kapatıyor çok üzülüyorum çikolata ye falan dediler ama yok doktor karnımı bile salladı etti ama bir türlü yüzünü göstermedi sizce neden olabilir cinsiyeti erkek bu arada