Gizem6161 Bende 20+4 oldum ama malesef henüz bende hissetmedim benimde biraz kilom var onla alakalıdır diye düşünüyorum beklelemedeyim sürekli😌
ozlemfatih Gizem6161 yalnız değilmisim o zaman bende aynı bekleyip duruyorum ne zman olacak hareket diye 😊