Hediye42 Sevgi6161 7.haftadaki çok kısa sürdü 14.haftadaki aşırı yoğundu çeşme gibiydi 1 gece hastanede yattım devamı uzun sürdü lekelenme şeklinde devam etti 20.haftama kadar şuan inşallah kesildi çok şükür
Hediye42 Sevgi6161 bol bol istirahat et sıvı tüket beslenmeme dikkkat et iğne ve haplarını güzelce vurun geçecektir inşallah canım
esrAlp Az önce lavobodayken ıkınma sonrası koyu kahverengi akıntı oldu sokağa çıkma yasağı da var kadın doğum bölümleri kapalı ne yapayım bilemedim ilk gebeliğimde üç ay oldu ama o sürüntü şeklindeydi bu birikmiş de akmış gibi
Sevgi6161 esrAlp kaç haftalık gebeliğiniz. Eğer devam ederse mutlaka gidin. Her hangi bir ilaç kullalanıyor musunuz ( progesteron gibi)
Mustafa_ve_annesi Ben 25 haftalik hamileyim.Dun muayenede usm de her sey cok iyi oldigunu soylediler. iliski sirasinda kanama oldu sonra durdu.2 ay olmustu iliskiye girmeyeli.Cokta acidi iliski sirasinda.Korkmalimiyim acaba,?yasayanlar oldumu bu durumu
Sevgi6161 Mustafa_ve_annesi ilişki sonrası kanama olabiliyormuş.Bence ilişkiye 10 gün ara verin tekrar kanamamız olmazsa korkulacak bişey yok
esrAlp Sevgi6161 9+5 deyiz şu an yok gelmedi ilk gebeliğim de kullandım hem iğne hem hap ama bunda böyle bir sorunum olmamıştı iki üç gün önce enfeksiyonum başlamıştı ondan mi yoksa kanama oldu da içimde kaldı öyle o renk mi oldu bilemedim
Merve005 Canım benimde 2. Ayımda kanamam oldu hemde düşük yapar gibiydi sadece avantajım ağrım yoktu. Benimki lekelenmeden de öte bildiğin ayaklarımdan akıyordu kan. Doktor progestan verdi 3 kutu bitirdim iğne verdi şimdi çok şükür hersey yolunda bebeğim de iyi bazı kadınlarda hormonlardan dolayı olabiliyormuş bence hemen bi doktora görün 🙏🏼
Hta Sevgi6161 benimde kahverengi leke seklinde oluyodu tam 3 ayima girdigimde ic camasirim kan olmustu dr gittim bi sorun yok demisti bebek yerini genisletiyodur demislerdi cok kisa surmustu zaten 2 3 saatti sanirim sonra hic olmadi ama ilk baslarda leke tarzi oluyo sanirim sonra geciyo
Bizincirgiller Sevgi6161 canım sadece kanama olsaydı birşey diyemezdim. Ama kasılmada varsa çok dikkat et benim de 13-14 haftalık gibi kasılmam ve kanamam başladı sürekli yattım ama 18. Haftada bu kasılmalardan dolayı suyum geldi mecburen Doğum yaptım 😔
ilkbaby Sevgi6161 ben de şuan 16+5im benimde bir aydır bu şekilde var ilk gün kırmızıydı diye yatış oldu sonrasında hep kahverengi oldu ama leke gibi değil lekeden daha çok oldu kesek atrafinda kan var dedi onun butmeisni bekliyoruz ilk üç ay boyunca hiç bişey yoktu yani sinradan birden oldu inşallah rabbim bebeklerimizi bize kısmet eder