Malesef benim de öyle geçti 3 günde 1 iğne vuruldum progestan kullanıyorum her gece. Sürekli yatıyorum ağır iş hiç bi şekilde yapmıyorum yürürken de dikkat ediyorum şimdilik leke ara ara geliyor sadece. Hep bi korku hep bi endişe oluyor insanda. İnşallah kazasız belasız sağlıklı bi şekilde yavrularımızı kucağımıza almak nasip olur 🤲 AMİN 🙏