merhaba kizlar bizim yaramaz hersey yolundayken bir erken dogma durumu yokken bir anda 6 mayis sabahi suyumu patlatarak yola koyuldu, sabah 6 gibi suyum gelmeye basladi ama ne gelmek ne gelmek size anlatamam doktoruma sordugumda nasil anlarim dedigimde yarim cay bardagi kadar demisti ama benim abartisiz 3 litre falan geldi diye tahmin ediyorum herneyse suyum gelince hemen dusa girip hastane yoluna koyuldum, gittigimde 1 cm acikligim vardi doktorumda geldi saat 10 gibi tekrar yanina ugrarim bakalim ne kadar ilerlemis diye, bende 6 dan 9 a kadar hersey yolundaydi sancilarim falan regli sancisinin bi tik uzerindeydi, sonra 9 dan sonra olaylar basladi inanilmaz siklasti ve doktorum 10 da kontrole geldiginde ben artik baya sesli bagiriyordum ve gelir gelmez beni dogumhaneye almasi bir oldu sok oldu kendisi bile 4 saatte biranda tamamen acilmis ve bizim civciv gelmeye hazirmis, tabi ben doktorun beni gormesiyle muayeneye almasi arasi 2 dk falan, dogumhaneye girmemden 15 dk sonrada bizim lokum 3 ikinmada 10.35 te dogdu🙈 hic dogum turune sartlanmamistimki suyum cok hizli bianda geldigi icin doktorum 10 da kontrole gelirken sezeryana alirim diye dusunerek gelmis dusunun, herseyi bebis secti anlicaginiz, normal dogum zormu derseniz de sancilarin siklastigi en son saat disinda cok sukur dayanilmicak gibi degildi, anlicaginiz dunyaya bir canli getiriyoruz buna degerdi ❤️❤️ bu arada isin bide diger yuzu var erkenden geldigi icin ben cok korktum kuveze giricek onu goremicem yanima alamicam diye allahima bin sukur herseyi cok yolundaydi, 2.700 gr 46,5 cm dogdu benim minik askim suan sadece meme emme refleksimiz cok gelismedigi iciin ememiyo beceremiyor ama ben onu kus gibi suutumu sagip siringayla besliyorum 🙈 bu surecte burda yeri geldi korktuk sorularimizi paylastik yeri geldi mutluluklarimizi herkese cok tesekkur ediyorum ve hepinize daha guzel ve daha kolay dogumlar diliyorum ❤️❤️