Ben bundan dolayı cuma günü kontrole gittim 2gun yerimden kalkamadim çünkü.doktorum bişi gözden kaçırmamak için nst de soktu detaylı da inceleme yaptı.cok şükür hicbirsey yokmuş sadece bebeğin haraketleri şiddetli olduğu benim de değerlerim çok düşük olduğu ici. Daha yoğun hissediyormusum.