Cicilibicili Hamileanne bazen bazı kadınlarda yumurtlama döneminde de lekelenme olurmuş hani çatladığında falan. Sen yine de değerlendir bu günleri canım.
Beeet Hamileanne dusuk olabilmesi icin once bi yerlesmesi lazim buda 5 haftalikken olur. Panik olmayin henuz hamile olup olmadiginizi bile bilmiorsunuz
Sevil93 Regline 10gün varsa ne gebelik testi ne kan testi pozitif sonuç vermez imkansız.. hatta oluşan bir gebelik bile yerleşme aşamasına gelemez. Erken regl olmuş olabilirsiniz belki
zeyzey95 Hamileanne düşük değildir ben kimyasal gebelik de yaşadım adet tarihimden bir hafta sonra kanama başladı daha on gün varken düşük olmaz yani canım
1Anne_ Hamileanne adetine 10 oldgunu söylüyorsn hamile olduğunu bilmiyorsun düşük mü diye soruyorsn☹☹
Defne06 Hamileanne ya erken adet oluyorsun yada düşük diyeceğim ama düşük olması için çok erken şimdi kahve rengi kanama yerleşme kanaması genelde ama muhtemel siz erken adet görüyor olabilirsiniz kanamanız var 112 arayıp yardım isteyin yada eşiniz sizi en yakın bir sağlık kuruluşuna götürsün kan testi yapılır alttan üstten bakılsa da kese olmaz daha eğer gebe iseniz bir ihtimal
Hamileanne Defne06 hstaneye gittim ultrasonda adet kanaması yok dedi tahlil vs alındı bakalm yarın sonuçlar çıkıcak
K1996 [bilinmeyen] canım benim yerleşme kanamamda 2 gün sürdü onra 1 hafta sonra bida 2 gün sürdü öyle acık pembe koyu kırmızı falan değildi normaldi bendede belirsi adet oldum 2 hafta sonra basladı bence hamilelik olabilir
Tugce1803 [bilinmeyen] tamam 10 gün varsa adet olmaz düşük te olmaz. Yerleşme kanaması ya da yumurtlama kanamasıdır.