Shsg Deletedmom_879 eşim anlayışla karsiliyor ama ne bileyim 4 ay daha burda kalmam lazım işte bilemedim. Ben gitsem annem iki ay sonra gelecek orda da koşturacak en azından burda kendi evi daha rahat eder diyorum kafam okadar karışıkki 🙄
Deletedmom_879 Shsg bence anneninde seninde rahat edebilecegin yer annenin evi ama yinede kendin bilirsin canim
Shsg Deletedmom_879 bakalım artık salı günü kontrole gitcem belki doktor da izin vermez yolculuğa verse de artık düşüncem napcm diye. Teşekkürler
FeriDEniz Kızlar 26+5 olduk biz de. Bugün 45 dakika kadar yürüyüş yaptım. Eve gelince vajinamda bi baskı hissettim biraz. Sizin başınıza geldi mi böyle bi durum? Normal mi?
Deletedmom_879 FeriDEniz bende sey oluyo canım sanki gün boyunca tuvaletimi yaomamisim tutmuşumda artik baski uyguluyomus gibi oluyo
Eagil Bende damar gerilmesi sikayeti basladi adet agrisi gibi oluyo bazen damarlarim cekiliyo.gibi oluyo.karnim.agir geliyor gozum korktu valla
Lcy Shsg annahibi yar olmaz ordaki doktordan memenunsan esinde raziyla bence kal tabi senin rahat etmen cok önemli
Lcy Ebrarela bende basda cok korkuyodum bisey olcak diye ama suan alisveris heycani ondan sonrada dogum heycani baslar herhalde
HlyaSinanAk Lcy daha hicbir hazirligimiz yok mayis haziranda baslayip bitirmeyi dusunuyorum insallah 😊
Lcy HlyaSinanAk türkiyedeyseniz o guzem hersey ayaginizin altinds almanyada binmobilya alcan 8 hafta bekle diyo o yüzden panik yapiom ben biraz 😁
HlyaSinanAk Lcy evet turkiyedeyim zaten ikinci bebegim insallah besik falan gectik onlari bunda oyun parki daha kullanisli seyler almayi planliyorum zaten😊 ama kiz bekledigim icin bu sefer elim hep kokoş kokoş şeylere gidiyo kendime hakim olmam gerek😁
Emelimsi Bizde 26+2 deyiz 🙂 prensesimi heyecanla bekliyorum.. bebek arabası ve karyola aldık diğerlerine bu hafta başlayacağom.. Kızlar siz müzik dinletiyormusunuz? Kulaklığı göbeğe takarak mı yoksa normal dışardan müzik mi hangisi daha sağlıklı acaba?