Lcy Her şeyimiz hazır sayılır.Oda yapmayacam sadece dolap ve anne yanı beşik aldım.Kıyafet olarak bol bol çıtçıtlı aldım,dışarıda giydirmek için de birkaç tane güzel kıyafet 😊 Bebek arabasını haftaya teslim alacaz inşallah 😊 Banyo malzemeleri de hazır,bir eksiğimiz kalmadı sanırım 😁 25+3 haftalığız,heyecanla haftaların geçmesini bekliyoruz kızımla 😊💜💜