Darkgod Deletedmom627372 37 den beri bir cm açıklık bekliyoruz hala bekliyoruz 38+4 artık adım atacak halim yok
Deletedmom627372 F_nur34 bende ilk defa muayene oldum sancım 70 i gördü ilk defa bakalım bekliyoruz inşallah çabucak doğarlar
Tugbacolak Kader122 bende o bıle yok catı agrısı dısında hıc bırsey yok oda zaten uzun suredır oldugu ıcın dogum belırtısı sayılmıyor sancı nts de cıkmıyor ınsallah gelır kızım kendıliginden. Allah sızede hayırlısıyla kucagınıza almayı nasıp eylesın