melikeb10 duygularıma hislerime tercüman olmuşsun 37 haftalık oldum yaklaşık 30 haftadan bu yana aynı şikayetlerim devam ediyor kalça ağrısı göbekten kaynaklanıyor ağırlık yatarken direk kalçalara bindiği için bu ağrılardan gece uyumak resmen bir çile.her yarım saatte bir uyanıp sağ sol dönüşler yapıyorum.magnezyum kalsiyum bir işe yaramıyor bende kullanıyorum.bu tatlı çileyi çekeceğiz elden bişi gelmiyor rabbim yardımcımız olsun sağsalim bebişlerimizi alalım kucağımıza.