Arkadaşlar merhaba ben 33 hafta 5 günlük hamileyim. Yaklaşık bir saate yakındır karnımın alt bölgesi ağrıyor. Sanki böyle yeni adet olucak mışım gibi bir ağrı. Ama geçmiyor yalancı sancı mı değilmi ayırt edemiyorum. Birde biraz geçiyor diyorum bir kaç dk sonra tekrar ağrıyor. kalkıyorum geçti sanıyorum biraz geçiyor ama sonra gene devam gerçeğiyle yalancı sancıyı nasıl ayırt ederim fikriniz varmı ne yapmalıyım