Betim ben ilk çocuğumda lansinoh poşetle bebedor süt kapları kullandım güzeldi,kuzenim lansinoh marka makine verdi performans alamadım.Medela satın aldık onu da çok kullanamadan sütüm kesildi zaten..çünkü çocuğum emmedi beni. En iyisi manuel pompaydı,onun çıkardığı sütü hiçbiri çıkaramadı ama sonunda ellerinde uyuşma,sinir sıkışmaları,boyun fıtığı risklerini göze Alman gerekiyor..