Ceylan1334 canım ben basımdan geceni anlatayıp ama herkes öyle olacak değil… Önce grip belirtilerim başlamıstı sorna halsizlik kusma iştahsızlık ve kuru öksürük eşlik etti kanda crp değerim de yukselmişti. Hast gittim covid testi yaptılar negatif cıktı ama öksürük oldugu için birde hast oldugum içn 30. Hf mecbur kalıp tomografi cektiler akciğerimde leke cıktı kovid testim negatif cıkmasına ragmen covid tedavisi gördüm 1 hf yattım solunum sıkıntım vs olmadı ateşim yoktu. Inşaalah sizde yoktur gecmiş olsun