Duygu4444 Bende tüy dökücü kullanıyordum bu postu okuduktan sonra kafam karıştı ağda da ilk 3 ay zararlı diyorlar. Ne yapacağım ben şimdi 🤷♀️
Bettyss Eva41 ben şoktan sesunun kremini alıyorum aşağıdan ayna koydum o şekilde yapıyorum 35. Haftam bitmek üzere şuan bir zararını görmedim, o kadar saç boyatan makyaj yapan insanlar var bişey olmaz diye umuyorum
Bettyss Betim kesinliğini bilmiyorum canım ama sonuçta o da kimyasal cildine sürüyorsun ve cildine sürdüğün her şey karaciğerinden süzülerek atılıyor
RuzgarsMommy Gratiste satilan mor kutu sesu kullanıyordum ben normalde iyiydi baya Ama simdi bitkisel zarari olmayan falan var mi bilmiyorum varsa alırım bende
Bebiskomm Eva41 vallahi memnunum sürekli makinayla alıyordum ben ama simdi 38 haftalık hamileyim gobegimden hicbisey goremiyorum egilemiyorum tüy dokucu kullanıyorm sürüyorum bekliyorum biraz hersey temizleniyo baktınız bikerede olmadı bikez daha surun bekleyin istediginiz gibi olur.
Degisken Eva41 deneyin bi eldiven kolay.ama kısaysa tüyler zor olur. Hem uyuşuyor hem kökten alınıyor 3 hafta rahat;)