Suheda Deletedmom397 canm koluna buz koyarsan.hicc bisey olmuyor ben pazartesi günü 2.yi oldum salı günü şeker yuklemem oldu ve ardindan gebelik okuluna gittim egzersiz yaptm
Demir Dün oldum bende,üstüne hiç yatmadım dün gece hayatımda ilk kez full solumda uyudum🙂Hiç ağrım sızım yok çok şükür,sadece hareket halinde oluyor ama rahatsız edecek boyutta değil.Hatta öyle ki akşam ütü yapacağım😅
Minikbebek AyeKantar vururken hafif bi sızlama oluyor ama çok ağrı yaptı bende dün oldum çok zor gerçekten kolumu kipirtadamiyorum
Aysecan Deletedmom397 aynen canım benimde 2 gun oldu ilk gun agrı yoktu ama 2 gun öldümmm hala agrıyoooo
Aysenaz Bende 17 haftamda oldum halen ağrıyor kizlar 2. Doz için 1 ay sonraya randevu verdiler normal mi sizce bide kolunuzu kolanya ile ovun ilaç dağılsın ve buz koyun
CeylanUzunzdemir Bende gidicem ama korkuyorum cumaya şartladım kendimi vurduklarında da acı oluyor mu yoksa sonradan mı ağrı oluyor
Aysenaz CeylanUzunzdemir sonrada agriyor cnm ben ebeye dedim o güzelmiş bu hafif dedim ama akşam olunca kolumu kaldiramadim