Mavimm_ Kızlar merhaba ✌🏻 34+6 günlük Gebeyim zaman yaklaşıktça içimdeki korku artıyor, hem heyecan, hem mutluluk, hem stres var ama en çok ağır basan korku galiba birde ölüm korkusu sizlerdere böyle oluyor mu ? Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Mothersone Mavimm_ merhaba canım 🤗 34. Haftamıza girdik 🌸mutluluk heyecan sevinç tarif edilemez mükemmel duygular bir yana aşırı korku var 🤭 ilk gebeliğimiz sanırsam ondan oluyor. İnşallah atlatırız bu durumu sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😍🙏🏻
Merbe61 Mavimm_ bende 28haftalik hamileyim aynı bazen sezeryan olayım.biysingitsin diyorum kafam hala cok kariisk Rabbim sagsalim kurtarsın hepimizi yavrularımıza kavusalimm
Mom46 Mavimm_ 37+5 im artık sancılarım ağrılarım sıklaştı her sancı girmeye doğuracağım sanıyorum ve sancı felaket bşy doğum anını düşünmek istemiyorum 😣😬😬
Sevgigrgr ben 28 haftalık hamileyim düşündükçe aynı duygular bendede var en çokta korku nasıl yapıcam nasıl doğum yapıcam ve direk kalbimde oluşan bir çarpıntı
Mavimm_ Mothersone merhabalar ☺️ Sanırım bilmediğimiz bir yolculuk olduğu için daha çok korkuyoruz🙏🏻Bunca bekleyişten sonra geriye kalan tek şey sağlıkla kucağımıza almamız inşallah 💛
Gmznz-0202 Mothersone benim ikinci hamileliğim ama emin ol birinci de bukadar korku yoktu içimde bu başka nedense harelde ilk bebeğini de düşünmüyor insan hele ki virüs haberleri okudukça :((
Esra-89 Bende 28 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim ama inanın belki sizden daha çok korkuyordum bilerek gitmek bence daha kötü allahım bebeklerimiz sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Sevendays Mavimm_ 33 hftadayiz benimde basladi korku triplerim bazen napcam diyorum bazen de herkes nasil doguruyo neden buyutuosun diorum 🤣karmasik duygular icindeyim
Zlhb Mavimm_ olmaz mııı hepsi karıştı😣 eşime diyorum bana bir şey olursa herşeyim oğlumun sakın ikinciye yedirme hakkımı helal etmem diyorum herhalde virüste biraz psikolojilerimizi bozdu 😭
Gmznz-0202 Zlhb aynı durumdayım :(( çok fenayım içimdekini susturamıyorum bazen tek yaptığım bolca dua etmek hele ki bu saatten sonra hiç uyku falan tutmuyor
Deriyy54 Mavimm_ 34 haftadayım bende çok korkuyorum o yüzden sezeryan istiyorum doğuramam diye ama etrafımdaki herkes Bisey söylüyor 🙊 ben cok korkağim ben doğurursam herkes doğurur 🙈
Zlhb Gmznz-0202 ya benım doğum korkusu değil aslında bir şekilde doğacak elbette virüsten biraz endişeleniyorum benim yüzümden hastanede anneme bulaşırsa ya diye evham yapıyorum