Cigdemyslyrt seni cok iyi anlıyorum. Ben de 14 +2 haftalik hamileyim ve 7. Haftandan beri kese etrafinda kanama var. Kendime dikkat edip gunde 3,5 lt su icersem iyi (sadece azaliyor, tamamen gecmedi hic) ama bunlari ihmal edersem iceride ki kanama artiyor. Iki hafta once neredeyse kaybediyordum bebegimi o denli kanin icindeydi kese... benim doktorum perinatalog bu gibi durum da istirahat ve bol su icmekten baska yapilacak hic bir sey yok dedi. Sukur dedigi gibi yattim su actim hala iciyorum cok daha iyi... kanama hala az da olsa var ama en azindan cok riskli degil. Kimi insanin 9 ay boyle geciyormus kimisinin bir sure sürüp geciyormus. Rabbim hayırlısını nasip etsin insallah. Icini ferah tut ve bebegine inan... Allah'a emanet olun