KubraSS- kuzum ben en başından beri beştepeye gidiyorum arzu bostancı doktorum şuan 38.haftamdayım gebelik takibimde bi sorun yaşamadım arzu hanım çok iyi bi doktor ama artık doğum geldi yani o sıra hangi doktor varsa şansımıza Allh iyilerle karşılaştırsın ayın 30unda halamın kızı doğum yaptı önermedi beştepenin doğumunu o yüzden doğum için şehir hastanesini çok öven var oraya gitmeyi düşünüyorum hayırlısı artık