Hazalperi ben aldırdım eşime hem külotlu olanı hem diğer normal korseyi. Bence gayet güzel beli falan kayma yapmadı bende, 5 gün oldu doğum yapalı karnım açıyordu toparlayci olanı giydim ve hiç bir acı hissetmedim eğri eğri yürüyordum valla dümdüz yürümeye başladım. Tavsiye ederim