hilal_yener Bebeğin toplanması doğumun yaklaştıgının belirtisimi acaba ? Sadece bi yere toplanıyor ve hareketleri azaldı
Dudubicerr hilal_yener bnm bebegimde toplanıyordu bir tarad boyle sisiyordu bugun doktor bebegin donmus dedi 30+3 hftaligim
Nisa-Nalbantoglu hilal_yener ben tam kontroldeyken bebek toplandı doktor ooo başlamış toplanmalar çok iyi normal doğum için dedi. Bu doğum belirtisi oluyormuş yani. Ama hemen doğacak anlamına gelmiyor hazırlıyor kendini sanırım. bende 38+0 dayım her gün sürekli toplanıyo
CananAkdag hilal_yener Benimde sağa toplanıyor sürekli ama hareketleri azalmadı hala baya hareketli ve can acıtıcı kanala giriyor olabilir seninki 37 oldun nerdeyse
Betull41 hilal_yener ay benimde hep toplanıyordu bugün kontrolde sancım çıktı ama daha tam inmemiş kanala zaten sezeryana karar verdi ayın 22 sinde sezeryan olacak insallah
hilal_yener Nisa-Nalbantoglu benimde iki üç gündür kendini toplamaya başladı hareketlerde azaldı ama ne sancım var ne bişey bi belirtim yok ama doğurcakmış gibi hissediyorum rahimime baskı oluyor yürürken zorlanıyorum çok ağırlaştım bi an önce doğursam iyi olcak 😂
Darkgod Nisa-Nalbantoglu bennimde her gün mutlk 20-30 kere oluyor 😫 nefesimi kesiyor dahha bişi yok bekklioriz iki haftadır bir cm açıklık ile 38+3
Ozlemcyln Nisa-Nalbantoglu benim bebeğim şuan ters ama sürekli bi tarafa toplanıyor normal doğum olma şansım var mı acaba 🤔
Nisa-Nalbantoglu hilal_yener girmiş ilerlemişte çatıya bakarken çok güzel yerde dedi doktor 2cm açıklık var dedi. Bende gaza geldim herhalde 2 güne doğururum dedim ama kalakaldım 🤣
cilem01 ayyy ben 28 haftamdayım sağa toplanıyor nefesim kesiliyor doğum belirtisi yazanlar olmuş 😟 aşırı hareketli oluyor geceleri
Nisa-Nalbantoglu hilal_yener hemen girsin doğum başlasın istiyorsunuz demi:) niye böyle sabırsız olduk😅 ben squata başlamıştım belki etkisi vardır aklınızda bulunsun. Çatı muayenesi yapıldı mı açıklığınız var mı acaba
hilal_yener Nisa-Nalbantoglu daha yapmadı doktorum pazartesi gunu randevum var ama çatı muayenesi yapcam demedi 38 de falan mı yapcak acaba
Nisa-Nalbantoglu hilal_yener büyük ihtimalle 38de yapacaktır benim Doktorum 38e az kalmış bu gün bakıyım dedi seninki tam 38i bekleyebilir o iyice doğumu tetikliyor
Brgzl hilal_yener benim doktorum da yapmadı çatı muayenesi her doktor yapmıyor kızlar sancınız geldiğinde bakıyorlar