Ern Mekamu benimde bebeğim çok hareketli o yüzden bende biraz endişeleniyorum erken gelicek diye. Ama herşey Allah ın elinde. inşllah bende sağ Salim kucağıma alırım yavrumu. sende lohusasın bana da dua et olur mu 🙏😞
Minnak35 Emrem2320 her eyalette farklı bu durjmlar ben hessen deyım ama burada gecerli yanı esın yanına gelebılır ara hastaneyımnerde dogum yapcaksan sorun doguma yakın surecı takıp edın