Ern geçen hafta yaptım ben. Muayene için olgayı aradığımda, doğum için gelin, muayene için tavsiye etmiyoruz, kadın doktorunuza gidin dedi. Sonra kadın doktorum bana Anna için sevk verdi. 41. Haftada olduğum için. Anna da mecbur aldı. Ama riskli gebeliğiniz varsa Mutterpass da da yazıyorsa o risk, olga gibi büyük hastaneler daha iyi olur. Hatta riskli gebelik varsa önceden kayıt yapıyorlar. Hayır deme lüksleri olmuyor size. Siz ne taraftasınız, hangi hastane düşünüyorsunuz?