sukayhanacar Sblyns_ canım senin baktığın başka marka. benim dediğim marka bu. sen sadece badger yaz bütün ürünleri çıkıyo. senin baktığın burt’s bees canım
Esea Bence de genetik ben sadece dıştan sonra bebek yağı suruyorum 34. Haftadayiz çatlak yırtık falan olmadı çık sukur Annem.de de pek.olmamış
Beyzoli Sblyns_ valla benimkiler bayaaa bayaaa mordu hatta şimdi açılmaya başladı rengi düZenli günlük sürüyorum yapış yapış kalmıyo da
Beyzoli Sblyns_ lierac gerçekten güzel ama olmadan sürmek lazım oluşan çatlaklara iyi gelmiyo çatlak önlemede birebir bide minik kırmızı olmayan çatlaklarıda geçiriyor ama bize fayda etmez artık 😂🤦🏼♀️