Wonderanne tuubaeylulanil benim birde ev yapımı annem yapmıştı verdi iyiki vermiş süreceğini düzenli olarak
sukayhanacar Sblyns_ kullananlar memnun ama içeriği iyi değil canım ben de aldım bi kutu bıraktım öyle kullanmıcam
Nasi23 Kizlar ama ilerde karnim icin Badger markasinin Belly Butter, karin yagi adli yagini kullncam. Meme ucu yagi da varmis. Arkadaslarim kullanmis cokta memnunlarmis. Denemenizde fayda vr.
sukayhanacar Nasi23 evet canım benim tercihim de bu lierac almıstım ama içeriğini araştırınca direk kaldırdım rafa asla kullanmıcam. badger kullanıcam ben de küçük baya diğerlerine göre ama içeriği temiz
Nurtugce01 Sblyns_ vücut yapısı canım annende çatlak varsa üzgünüm sende çatlayacaksın ne yaparsak yapalım genetik bir şey bu belki kremler azaltır ama yinede çatlamaya devam bende senin gibiyim 😊
Zeynep1307 Sblyns_ 30. Haftada falan başladım çatlamaya lierac aldım kullanıyorum ama sanki çatlama olayı durdu gibi ama çokta emin değilim tam. çatlayacaksan her türlü çatlıyorsun canım 30.haftaya kadar Kullandığım vazelinin haddi hesabı yok cildimi hiç kuru bırakmadım ama yine çatladı 400 ml lik lierac aldım 15 günde bitti ayda 500 lira bütce ona ayırırım diyorsan başla dene derim. Çünkü pahalı bir krem yoksa daha doğal yöntemlerde deneyebilirsin 😊 diye düşünüyorum biraz uzun olsu ama 🙈
Sblyns_ Zeynep1307 ilk başlarda bende okadar pahalı kremler alamam yağlar kullanırım aktardan alırım dedim aldım da çogunlukla hindistan cevizi yağı kullandım ama baya çatlayınca bacaklarımda özellikle görünce üzüldüm oyuzden bı bakayım dedim daha kötü olsun ıstemıyorum
mavisimm Sblyns_ Canim 2 aydir sadece uni baby nin vazelinini kullaniyorum 31 haftalik oldum ve toplamda 6 kilo aldim hala catlamadim. Baska hic birsey kullanmadim bence tamamen deri yapisiyla alakali bir durum
sukayhanacar Sblyns_ 56ml 140 tl ama lierac falan 400ml 250 tl gibi bişey. ml bazına vurunca badger daha pahalıya gelicek ama içeriği ben temiz olmayan bi ürüne o fiyatı vermektense içeriği temizi gönül rahatlığıyla alırım
sukayhanacar Sblyns_ canım senin baktığın başka marka. benim dediğim marka bu. sen sadece badger yaz bütün ürünleri çıkıyo. senin baktığın burt’s bees canım
Tbaaa Sblyns_ gerçekten çok erken olmuş. Genler çok önemli. Ben de Lierac kullandım uzunca bi süre ama yeterli gelmediğini anladım. Tek başına nemlendirmiyor. Watsonstan frei öl çatlak için olan yağdan aldım. Düzenli de kullanamıyorum maalesef ama daha iyi olduğunu düşünüyorum. Nemli kalıyo vücut
Akduygu Ben kullanıyorum 26. Haftadayım daha çatlamadım. Bir ümit kullanıyorum ama 53 kiloyken vücudu çatlayan biriyim boyumda uyuz niye çatladım bilmiyorum . Hamilelikte kesin gözüyle bakıyorum yani.