miracam martta gitmiştim, önce muayene olmanız gerekiyor ki detaylı için randevu versin size doktor, yani telefondan direkt perinatolojiye randevu alamadım ben, son günlerimdi risk aldım randevusuz gittim. Görüştüm birimle bide ben şehir değişikliği yapmıştım durumumu izah ettim son günlerimdi, günün en sonuna aldılar beni bütün bir öğleden sonra bekledim mecbur olduğum için. Siz yinede telefondan almaya çalışın ama randevu sistem değişmiş olabilir çünkü. Yardımcı oluyolar ortada bırakmıyolar yani. Ama bire virüs olayı bu kadar değildi ozmanlar bide bu var tabi, şuanki durumu bilmiyorum