MehmetMelekKse Biz 17 haftadayız erkek bebek ama böyle belirgin bariz bir şekilde hiç hissetmedim bu normal mı arada kıpırdanma falan bu konuda benimle aynı duyguları yaşayan varmı
ArzuBaysal MehmetMelekKse bende hissediyordum iki gündür hissetmiyorum pıt pıt damar atması gibi oluyor bazende gerilme sağda solda oluyodu
Deletedmom404 MehmetMelekKse bende 17. Haftamda hissetmeye başlamıştım canım ama sadece uzanınca ya sabah yada gece uzanınca elimi karnıma koyunca hissedebiliyodum 😊
Shsg MehmetMelekKse merhaba benim ilki kızdı 17. Haftada hissettim ama şimdi erkek 20 den sonra hissettim. Normal galiba
MehmetMelekKse edaomereymen gercekten mi ben çok korkuyorum bişey mi oldu diye çok teşekkür ederim 🙏🏻
edaomereymen hayir korkma cikolata ye bi tane sessiz uzan ve bekle zaten o kadar kucukki güçlü bi tekme beklemiyoruz zaten kelebek ucusu hafif donmeler vs. Allah kucagimiza almayi nasip etsin insaAllah
MehmetMelekKse edaomereymen amin inşallah cümlemizle birlikte saglıklı sıhhatli bir şekilde alırız ben ilk oldugu için tedirgin oldum çok teşekkür ederim
Kubar Sabrszanne3535 canım şimdi kaç haftaliksin aceba bişey soracağım ben şuan işte yarın 27 hafta lik olacağım ama bazen hiç hissetmiyorum mesela bugün hiç hissetmedim böyle bişey yasadinzmi hiç
MehmetMelekKse Deletedmom404 bende o şekilde sadece kıpırdı hissediyorum tekme falan hissetmiyorum inşallah hepimiz saglıklı şekilde kucagımıza alırız
MehmetMelekKse Shsg bilmiyorum ki bu ilk benim hani böyle şertlik bıraz agrı hissediuorum arada kıpırdı ama böyle bariz tekme falan yok çok teşekkür ederim biraz olsun rahatladım
Bnarinn MehmetMelekKse asıl erkek bebek erken hissedilir ben 17 haftada hissediyordum ve asırı zayıf bi insan degildim
BaloglumM MehmetMelekKse canim bende 22. Haftamda hissettim ilk ama benim iç karnım genismis doktorum da anca o haftalarda hissedersin demişti
Susamtanesii BaloglumM bana da iç karnın geniş dedi canım 22.haftaya girmek üzereyiz 10 kilo aldım karnım dümdüz ve bebek hareketi hissetmedim bende daha 🙂
Bnarinn MehmetMelekKse bence alakası yok şöyle söyleyim şuanda ayakta yürürken haraketli oldugum zamanda oynuyor pturuyorum oynamıyor oyuzden belki gün içersinde rütinseniz hissetmiyorsunuzsur. Cok iyi anlıyorum sizi cünkü sabah ögle akşam beynim prda
tubatayfun MehmetMelekKse bende 17 hafatilikken sadece hafifden kipirti hisediyordum ve aksamlari uzaninca sert bisey hisediyordum tam gobek deligim orda kidiklaniyordu doktora sordumda bebegin takla atiyor dedi benim bunu 17 haftalik hisetmem ikize hamile oldum icin sakin endise etme olurmu
AyeHakanKrk MehmetMelekKse benim ilk gebeliğim tam 17. Haftamda hissetmiştim seyirme gibi değil ufak çaplı tekme gibiydi . Doktorum ilk gebelikte 20. Haftaya kadar hissetmemek normal demişti ama zayıf olduğum için erken de hissetmen normal dedi. Karındaki yağ tabakası az ise daha çabuk hissedilebiliyormus endişe etmeyin doktorum bı şekilde anlatmıştı bana