Benimde ilk öğrendiğimde hamileligimi 7 dilerdeydi ilk 50 lik kullandım düşmemişti sonrA 100 çıkardılar dozunu geçen ay da 0,800 deydi doktor iyi dedi önlem amaçlı şimdi 75lik kullanıyorum haftaya randevum vartekrar bakılacak insAllah sagliklica alirlz bebislerimizi kucaklarimiza🤲