Zsnbr bnmde cok yuksek. 20 cikti 1 haftaa kadar once. 75 mg olarak dozum yukseltildi. Yarin randevum var. Dahiliyeciydi bu arada. Bebegi etkilemis midir diye sordum. Etkilememesini umuyoruz dedi. Tedirgin oldum. Yesim erbile sordum sonra. Malum turkiyenin en iyilerinden. Hamilelikte iner cikar telas yapma dedi. Icim rahatladi ya. Cok dertliydim bende. Simdi icim bi nebze rahat. Yarin ne hissederim bilemem doktordan sonra🙄 basta glutenli gidalardan uzak durmak lazim. Halbuki oyle saglikli besleniyorum ki. Ne ekmek yerim ne hamur isi ne kizartma ne abur cubur. Kahve cay vs hepsini biraktim hamile oldugumu ogrenince. Ama yinede nasil olduysa cikmis. 5+3 um bn bu arada. Ne diyim ya allah korusun bebislerimizi. Stres yapma. Tetikliyor