Adetimin olması gereken gün sağlık ocagına gidip kan verdim. Beta değerim 620 çıktı. Hafta olarak da 2-3 hafta olarak gösteriyordu. Beta değeri 2 3 hafta için yüksek değil mi?acaba ikiz olabilir mi ? Fikirlerinize ihtiyacım var teşekkr ederim şimdiden.