elif_2020 Smybgrack ben bugün doğum yaptım canım. Sabah 8:46 doğdu çiçeğim. Ama çok zor geçti doğrusu ..
Cerentzll Son 4 günüm sol kasıklarım ve belimde ağrım var ama onun dışında bendede tık yok hayırlısıyla geleceği günü bekliyorum ama gerçekten bu son günler geçmek bilmiyomuş :( 39+3
Cagla06 Benimde son 5 gün ama tık yok, rahmim cok acıyor yürürken kalkarken yatarken falan onun dışında bişi yok bu hafta ful merdiven indim cıktım saatlerce yürüdüm ama yok yani inşallah sezaryan olmam 🤲
Glstan27 Benimki 40 haftalik oldu hala bisey yokkk 🤔 haftaya cumaya kadar bekliycez benim sancim gelmezse suniyle baslatacak doktor
Ccigdemmm Bendede son 5 gun gelen giden yok ne agri ne bise kiz çocukları birde erken olur derler bekliycez bakalım 😏
elif_2020 Smybgrack Allah razı olsun canım. Cümlemizin evladını İnşâAllah. Evet normal doğumdu. Sancılarım çok şiddetliydi, ağrı kesici verdiler ama fayda etmedi. Ağlaya ağlaya çektim sancıları. Rabbim sizlere kolay doğumlar nasip etsin.
Glstan27 Cerentzll walla canim benim son tarih cuma ama bakicaz hele nasil olucak ne sanci ne agri hic bisey yok cuma gunu 41 haftalik oluyor