Duyguaydin81 Masal10 ben bu resimde 2 değil 3 tane falan yüz gördüm bende makineden kaynaklı bişey bu sıkma yani canını 😂
dilarabasegmez Masal10 Tabi ki söylerdi. Maşallah çok güzel bir bebek, sen içini ferah tut. Sağlıkla gelsin 🤗
Gl1456 Masal10 bakınca öyleymiş gibi gözüküyor ama öyle bir şey olsaydı en başından belli olurdu kaç kere kontrole gidiyoruz 20 haftaya kadar. Sen içini rahat tut
begumseker Masal10 sanırım tam dönerken çekilmiş😊 içinizi ferah tutun sıkıntı olsa zaten söylerdi doktorunuz
Mrs40 Masal10 hareket anında çekilmiş bir görüntü canım bu korkma. Sağlıkla al bebişini kucağına inşallah ❤️🤲🏻
Eylulikraninannesi Kuzum üzme. Tatlı canini bebek sürekli hareket halinde olduğu için görüntüyü kötü yakalamış dikkat etmemiş . Bebişin çok güzel sağlıkla al kucağına 🥰