isilysr Mdelaaal doktora gittim çifte benziyor ama tek plesenta var tek olabilir dedi haftaya başka bi doktora daha gidicem bakalım o ne dicek ☺️
isilysr Kızlar bişey sorucam bulunduğum ilde perinatolog yok gittiniz mi ne dedi muhakkak gitmem gerekiyor mu ne düşünüyorsunuz 😞
Sabriye20 isilysr ben 2 defa gittim arada bir rutin kontrole gelsen yeterli genel duruma bakarız demişti ama koronadan dolayı bidahada gidemedim 🤷🏻♀️
isilysr Sabriye20 kadın Doğum uzmanı var burda ayrıntılıya bakıyor ama ikiz gebelik olunca insan biraz daha tedirgin oluyor gitmem gerek mi diye sorayım dedim 🙇🏽♀️
isilysr ilk Hamilelikler mi peki kızlar 🤣benim bi kızım var kardeşleri doğduğunda 3 yaşında olacak inşallah 😍
Fatos84 Yagmurahmet16 Maşallah benim 10 sene sonra oldu ikinci bebeğim seconder infertilite deniyormuş bu duruma neyse çok şükür şimdi 20 haftalık olduk ikinci oğlum geliyor inşallah
merve90 Yagmurahmet16 benimde kızım 20 aylık 10 sene sonra oldu 3.tüp bebekte olsu şuan 2.ciye hamileyim kendiliğinden verdi.rabbim olmaz dedik korunmadık oldu haberin olsun😂