Semanur27-K canım merhaba bende hamile kalmadan 2-3 ay boyunca gecikmeli adet oldum hep ağrılı geçerdi 2-3 ay sakin geçti adet dönemim anneme her adet dönemi gecikip adet olunca anlattığımda eskiden bebek yer arıyor derlerdi demişti 1-2 ay daha kendine dikkat et ağır kaldırma gerekirse iş yapma demişti ne olacağını bilemezsin demişti sonra ben ev taşımaya başladım koliler felan derken evime taşındım 1 hafta sonra hamile oldugumı öğrendim 👍 plmuyor diye üzülme canım Allah büyük dua et 🤲🏻🤲🏻