Zsnbr canım günaydın evet ole yapıyorum ama hasta oldum da nasıl biliyor musun bole kan lekesi normal değil sanki leke leke yapışkan gibi geliyor ama fazla yok bnde anlamadım daha öncede bole geldi hasta oldum sandım ama bir daha kan gelmedi şuan ole az geldi ama karnında çok hafif ağrı ve şişlik da var ne yapmam gerekiyor bilmiyorum